Nízke počiatočné investície
do zriadenia služby
Objem komunikácie podľa vašich potrieb
Profesionálny
imidž v súlade s platnou legislatívou
Komfort a transparentnosť
pre zákazníkov
Čísla s predvoľbou (0)888 pre vaše podnikanie
- Súlad s platnou legislatívou na používanie predvoľby (0)888 pre marketingové volania
- Individuálna cenová politika ušitá na mieru potrebám vášho podnikania
- Možnosť výberu čísel z množiny 0888 200 0xx
- Jasná, priama a transparentná marketingová komunikácia voči zákazníkom
- Podpora odchádzajúcich aj spätných volaní na všetky, respektíve zo všetkých neskrátených čísel v SR
- Nízke zriaďovacie náklady a rýchle nasadenie do každodennej praxe
- Garantovaná kvalita hlasových služieb – SLA
- Možnosť jednoduchého prepojenia s vašou existujúcou ústredňou
Funkcionalita marketingového čísla 0800
- Možnosť integrácie do existujúcej PBX ústredne
- Podpora uvítacej hlásky
- Automatická spojovateľka - IVR
- Zoznam zakázaných oblastí pôvodu volaní - Black List
- Zoznam povolených oblastí pôvodu volaní - White List
- Ochrana čísla osobným prístupovým kódom PIN
- Všetky prichádzajúce volania bez poplatkov
- Ďalšie funkcie na požiadanie
Prečo potrebujete špeciálne marketingové číslo?
S platnosťou od 19.8.2022 Úrad pre reguláciu elektronických komunikácii a poštových služieb vyčlenil formou vyhlášky nový národný číslovací kód na účely poskytovania služieb priameho marketingu, známy aj ako predvoľba 0888. Od spomínaného dátumu nie je povolené za účelom priameho marketingu (definovaného v § 116 zákona č. 452/2021 Z. z. Zákona o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov) používať bežné účastnícke čísla. Podľa platnej legislatívy tak musia na priamy marketing právnické a fyzické osoby - podnikatelia používať nové čísla s predvoľbou 0888. Hovory, ktorých účelom bude takáto marketingová prezentácia cez telefón, už budú musieť byť realizované len s predvoľbou. Ak teda navolaný zákazník uvidí na displeji svojho telefónu trojčíslie 888, bude okamžite jasné, že ide o hovor za účelom marketingu a sám sa rozhodne, či hovor prijme alebo ho odmietne, uviedol úrad vo svojej správe.
VNET technická podpora
365 dní v roku,
24 hodín denne
3 úrovne technickej
podpory
6 technikov
nonstop v službe
Tím certifikovaných
špecialistov
Blog
26. marca 2020
Ako udržať prevádzku firmy počas pandémie
2. júla 2020
Ako si poradiť s DDoS útokmi
13. mája 2020
IPv6 seriál: adresácia
3. marca 2021
Úspešný rok 2020 v číslach