Virtuálna ústredňa

Virtuálna telefónna ústredňa:
profesionálne funkcie, nižšie hovorné

Virtuálna ústredňa je automatický systém smerovania hovorov prostredníctvom technológie VoIP, ktorý je nákladovo-efektívnou alternatívou k tradičnej telefónnej linke. Výhodou je najmä jeho flexibilita, vďaka ktorej sa hlasové služby jednoducho prispôsobujú aktuálnym potrebám firmy a preto je vhodná pre všetky typy a veľkosti spoločností. Virtuálna ústredňa prináša do firiem funkcionalitu veľkej pobočkovej ústredne rozšírenú o nové možnosti modernej telefónie.


VIRTUÁLNA ÚSTREDŇA
s

  • do 10 klapiek
  • 1 geografické číslo
  • 2 rezervované hlasové kanály

virtuálna ÚSTREDŇA
M

  • 11 - 30 klapiek
  • DDI 10
  • 4 rezervované hlasové kanál

VIRTUÁLNA ÚSTREDŇA
l

  • viac ako 30 klapiek
  • DDI 100
  • 10 rezervovaných hlasových kanálov

virtuálna ÚSTREDŇA
FLEXI

Neviete si vybrať z balíčkov? Vyžiadajte si ponuku a na základe auditu vám vytvoríme projekt šitý na mieru

Ak často voláte do niektorej destinácie, danú cenu hovorného vám vieme upraviť.
 

Funkcie virtuálnej ústredne

  • Pripojenie klapiek
  • Číslovanie a pomenovanie klapiek podľa vášho želania
  • CLIP - zobrazuje vám číslo volajúceho
  • CLIR - nezobrazuje vaše číslo volanému
  • Prepojenie prebiehajúceho hovoru
  • Presmerovanie, blokovanie hovorov, DND funkcia nerušiť
  • Virtuálne klapky so skupinovým zvonením
  • Volacie skupiny – ring group
  • Odkazová schránka – posielanie odkazov na mailovú adresu
  • Prehľad všetkých volaní – billing systém
  • Nahrávanie hovorov
  • Interaktívne hlasové menu (IVR)
  • Hudba pri čakaní podľa želania (MOH)
  • Vlastná odkazová služba
  • Podrobný on-line výpis hovorov vrátane možnosti prehratia / stiahnutia nahrávky hovoru
  • Obmedzenie volania pre jednotlivé klapky
  • Automatické smerovanie hovorov cez výhodnejšieho operátora
  • Presmerovanie prevádzky v prípade zlyhania pripojenia (failover)
  • Pripojenie klapky kdekoľvek na svete
  • Možnosť pripojiť mobilné telefóny (Voice over Wireless)
  • Konferenčné miestnosti
  • Aplikácie podľa vášho želania

Technická špecifikácia

Každá virtuálna ústredňa je inštalovaná v oddelenom priestore na spoločne využívanom serverovom clustri. Ten je fyzicky umiestnený v našom dátovom centre, čím sa zaisťuje 100% dostupnosť a vysokú kvalita hovorov. Naše virtuálne ústredne využívajú softvér Asterisk.

Bez fraudov

Prostredníctvom služby SPRÁVA získava vaša virtuálna ústredňa profesionálnu starostlivosť. Naši hlasoví špecialisti  zabezpečia jej konfiguráciu, pravidelnú aktualizáciu a dohliadnu na aplikovanie bezpečnostných politík. V prípade, že máme vašu virtuálnu ústredňu v plnej správe preberáme zodpovednosť za fraudy a škody spôsobené neoprávneným vniknutím.

Základná ponuka telefónov

VNET technická podpora