Virtuálna ústredňa

ikonka výhodnej ceny
Nízke počiatočné investície do zriadenia služby
ikonka telefónu
Optimalizácia nákladov na hlasové služby
ikonka muža
Profesionálna funkcionalita pre každého
ikonka lietadla
Hladká migrácia bez prerušenia služby

Vysoká dostupnosť a kvalita hovorov

Každá virtuálna ústredňa je inštalovaná v oddelenom priestore na spoločne využívanom serverovom clustri. Ten je fyzicky umiestnený v našom dátovom centre, čím sa zaisťuje 100% dostupnosť a vysoká kvalita hovorov. Naše virtuálne ústredne využívajú softvér Asterisk.
veci na stole
pracujúci človek za stolom

Bezpečnosť a profesionálna starostlivosť

Prostredníctvom služby SPRÁVA získava vaša virtuálna ústredňa profesionálnu starostlivosť. Naši hlasoví špecialisti zabezpečia jej konfiguráciu, pravidelnú aktualizáciu a dohliadnu na aplikovanie bezpečnostných politík. V prípade, že máme vašu virtuálnu ústredňu v plnej správe preberáme zodpovednosť za fraudy (podvodné zneužitie) a škody spôsobené neoprávneným vniknutím.

Štandardné funkcie

  • Pripojenie klapiek
  • Číslovanie a pomenovanie klapiek podľa vášho želania
  • CLIP - zobrazuje vám číslo volajúceho
  • CLIR - nezobrazuje vaše číslo volanému
  • Prepojenie prebiehajúceho hovoru
  • Presmerovanie, blokovanie hovorov, DND funkcia nerušiť
  • Virtuálne klapky so skupinovým zvonením
  • Volacie skupiny – ring group
  • Odkazová schránka – posielanie odkazov na mailovú adresu
  • Prehľad všetkých volaní – billing systém

Inteligentné doplnkové funkcie

  • Nahrávanie hovorov
  • Interaktívne hlasové menu (IVR)
  • Hudba pri čakaní podľa želania (MOH)
  • Vlastná odkazová služba
  • Podrobný on-line výpis hovorov vrátane možnosti prehratia / stiahnutia nahrávky hovoru
  • Obmedzenie volania pre jednotlivé klapky
  • Automatické smerovanie hovorov cez výhodnejšieho operátora
  • Presmerovanie prevádzky v prípade zlyhania pripojenia (failover)
  • Pripojenie klapky kdekoľvek na svete
  • Možnosť pripojiť mobilné telefóny (Voice over Wireless)
  • Konferenčné miestnosti
  • Aplikácie podľa vášho želania

Predbiehame zmluvne garantovaný čas na odstránenie poruchy.

VNET technická podpora

ikonka kalendára
365 dní v roku,
24 hodín denne
ikonka operátora
3 úrovne technickej
podpory
ikonka človeka
6 technikov
nonstop v službe
ikonka certifikátu
Tím certifikovaných
špecialistov

Niečo z nášho blogu

Buďte priamo v centre diania
blog photo

Ako udržať prevádzku firmy počas pandémie

Najcennejším zdrojom potrebným pre udržanie prevádzky firmy počas pandémie sú ľudia. Okrem toho, že sú najťažšie nahraditeľní, sú aj najzraniteľnejší. Ako môžeme zabezpečiť...

Mgr. Vladimír Kupčo
26. marca 2020
blog photo

Ako si poradiť s DDoS útokmi

Už v minulosti sme sa v blogoch viackrát venovali téme DDoS útokov, tak prečo to omieľame stále dookola? Pretože ubrániť sa DDoS útoku stále nie je vôbec jednoduché a ako stúpa sofistikovanosť...

Vladimír Stopka
2. júla 2020
blog photo

IPv6 seriál: adresácia

Neviem ako si na svoj prvýkrát spomínate vy, ale keď som sa ja pozrel prvýkrát na IPv6 adresu, zostal som celkom zhrozený a v obavách. Adresy zrazu obsahovali písmená a boli podstatne dlhšie.

Lukáš Kleščinec
13. mája 2020