Virtuálna ústredňa

Nízke počiatočné investície do zriadenia služby

Optimalizácia nákladov na hlasové služby

Profesionálna funkcionalita pre každého

Hladká migrácia bez prerušenia služby
Vysoká dostupnosť a kvalita hovorov
Každá virtuálna ústredňa je inštalovaná v oddelenom priestore na spoločne využívanom serverovom clustri. Ten je fyzicky umiestnený v našom dátovom centre, čím sa zaisťuje 100% dostupnosť a vysoká kvalita hovorov. Naše virtuálne ústredne využívajú softvér Asterisk.

Bezpečnosť a profesionálna starostlivosť
Prostredníctvom služby SPRÁVA získava vaša virtuálna ústredňa profesionálnu starostlivosť. Naši hlasoví špecialisti zabezpečia jej konfiguráciu, pravidelnú aktualizáciu a dohliadnu na aplikovanie bezpečnostných politík. V prípade, že máme vašu virtuálnu ústredňu v plnej správe preberáme zodpovednosť za fraudy (podvodné zneužitie) a škody spôsobené neoprávneným vniknutím.Štandardné funkcie
- Pripojenie klapiek
- Číslovanie a pomenovanie klapiek podľa vášho želania
- CLIP - zobrazuje vám číslo volajúceho
- CLIR - nezobrazuje vaše číslo volanému
- Prepojenie prebiehajúceho hovoru
- Presmerovanie, blokovanie hovorov, DND funkcia nerušiť
- Virtuálne klapky so skupinovým zvonením
- Volacie skupiny – ring group
- Odkazová schránka – posielanie odkazov na mailovú adresu
- Prehľad všetkých volaní – billing systém
Inteligentné doplnkové funkcie
- Nahrávanie hovorov
- Interaktívne hlasové menu (IVR)
- Hudba pri čakaní podľa želania (MOH)
- Vlastná odkazová služba
- Podrobný on-line výpis hovorov vrátane možnosti prehratia / stiahnutia nahrávky hovoru
- Obmedzenie volania pre jednotlivé klapky
- Automatické smerovanie hovorov cez výhodnejšieho operátora
- Presmerovanie prevádzky v prípade zlyhania pripojenia (failover)
- Pripojenie klapky kdekoľvek na svete
- Možnosť pripojiť mobilné telefóny (Voice over Wireless)
- Konferenčné miestnosti
- Aplikácie podľa vášho želania
Predbiehame zmluvne garantovaný čas na odstránenie poruchy.
VNET technická podpora

365 dní v roku,
24 hodín denne

3 úrovne technickej
podpory

6 technikov
nonstop v službe

Tím certifikovaných
špecialistov
Niečo z nášho blogu
Buďte priamo v centre diania

Ako udržať prevádzku firmy počas pandémie
Najcennejším zdrojom potrebným pre udržanie prevádzky firmy počas pandémie sú ľudia. Okrem toho, že sú najťažšie nahraditeľní, sú aj najzraniteľnejší. Ako môžeme zabezpečiť...

Ako si poradiť s DDoS útokmi
Už v minulosti sme sa v blogoch viackrát venovali téme DDoS útokov, tak prečo to omieľame stále dookola? Pretože ubrániť sa DDoS útoku stále nie je vôbec jednoduché a ako stúpa sofistikovanosť...

IPv6 seriál: adresácia
Neviem ako si na svoj prvýkrát spomínate vy, ale keď som sa ja pozrel prvýkrát na IPv6 adresu, zostal som celkom zhrozený a v obavách. Adresy zrazu obsahovali písmená a boli podstatne dlhšie.