Výhodné balíčky minút
na prezentáciu vášho biznisu

Zistiť viac
0888 marketingové telefónne číslo pre vašu firmu

Nízke počiatočné investície
do zriadenia služby

Objem komunikácie podľa vašich potrieb

Profesionálny
imidž v súlade s platnou legislatívou

Komfort a transparentnosť
pre zákazníkov

Čísla s predvoľbou (0)888 pre vaše podnikanie

  • Súlad s platnou legislatívou na používanie predvoľby (0)888 pre marketingové volania
  • Individuálna cenová politika ušitá na mieru potrebám vášho podnikania
  • Možnosť výberu čísel z množiny 0888 200 0xx
  • Jasná, priama a transparentná marketingová komunikácia voči zákazníkom
  • Podpora odchádzajúcich aj spätných volaní na všetky, respektíve zo všetkých neskrátených čísel v SR
  • Nízke zriaďovacie náklady a rýchle nasadenie do každodennej praxe
  • Garantovaná kvalita hlasových služieb – SLA
  • Možnosť jednoduchého prepojenia s vašou existujúcou ústredňou

Funkcionalita marketingového čísla 0800

  • Možnosť integrácie do existujúcej PBX ústredne
  • Podpora uvítacej hlásky 
  • Automatická spojovateľka - IVR
  • Zoznam zakázaných oblastí pôvodu volaní - Black List
  • Zoznam povolených oblastí pôvodu volaní - White List
  • Ochrana čísla osobným prístupovým kódom PIN
  • Všetky prichádzajúce volania bez poplatkov
  • Ďalšie funkcie na požiadanie

Prečo potrebujete špeciálne marketingové číslo?

S platnosťou od 19.8.2022 Úrad pre reguláciu elektronických komunikácii a poštových služieb vyčlenil formou vyhlášky nový národný číslovací kód na účely poskytovania služieb priameho marketingu, známy aj ako predvoľba 0888. Od spomínaného dátumu nie je povolené za účelom priameho marketingu (definovaného v § 116 zákona č. 452/2021 Z. z. Zákona o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov) používať bežné účastnícke čísla. Podľa platnej legislatívy tak musia na priamy marketing právnické a fyzické osoby - podnikatelia používať nové čísla s predvoľbou 0888. Hovory, ktorých účelom bude takáto marketingová prezentácia cez telefón, už budú musieť byť realizované len s predvoľbou. Ak teda navolaný zákazník uvidí na displeji svojho telefónu trojčíslie 888, bude okamžite jasné, že ide o hovor za účelom marketingu a sám sa rozhodne, či hovor prijme alebo ho odmietne, uviedol úrad vo svojej správe.

VNET technická podpora

Ikona kalendára

365 dní v roku,
24 hodín denne

Ikona slúchadiel

3 úrovne technickej
podpory

Ikona osoby

6 technikov
nonstop v službe

Ikona slúchadiel

Tím certifikovaných
špecialistov

Blog

26. marca 2020

Ako udržať prevádzku firmy počas pandémie

2. júla 2020

Ako si poradiť s DDoS útokmi

13. mája 2020

IPv6 seriál: adresácia

3. marca 2021

Úspešný rok 2020 v číslach